Levering

 

UPDATE:

Wegens de huidige drukte bij alle verzenddiensten kan het mogelijk zijn dat bestellingen enkele dagen later bezorgd zullen worden dan wordt aangegeven. Indien je de status van je bestelling wilt weten kun je het beste ons direct bereiken via: klantenservice@bogamo.nl. Alvast bedankt voor je begrip en geduld.

Bij BOGAMO zijn de verzendkosten altijd gratis!

Onze levertijd duurt gemiddeld 1 tot 2 weken. In jouw levering zit standaard geen live tracking inbegrepen. Als een artikel een langere of kortere levertijd heeft staat dit bij het artikel vermeld. Als een artikel bij ons niet op voorraad is streven wij ernaar om het artikel toch via een ander inkoopkanaal te verkrijgen om het artikel toch nog bij jou te kunnen leveren. Wij laten dit dan direct via de mail aan jou weten. Indien je andere vragen hebt over de levering van jou artikel kan je altijd mailen naar klantenservice@bogamo.nl. Wij beantwoorden alle e-mails op werkdagen binnen 24 uur.

Bezorging in het buitenland

Wij laten onze artikelen bezorgen over de hele wereld. In Europa zijn de verzendkosten altijd gratis. Buiten Europa wordt jouw artikel meestal via Fedex bezorgt. De bezorgkosten hangen er van af naar welk land het artikel opgestuurd moet worden.

Afleveradres wijzigen

In een afgeronde bestelling kan het afleveradres niet meer worden aangepast. Als je bestelling nog niet in behandeling is genomen kun je via de klantenservice proberen het adres te wijzigen en hem op het juiste adres te laten bezorgen. 

Bezorging op ander adres

Wil je je bestelling op een ander adres laten bezorgen, bijvoorbeeld op je werk of bij de buren? Geen probleem. Het enige wat je hoeft te doen is bij het afrekenen van je bestelling een ander adres toe te voegen en te selecteren. We zorgen dat de postbode je pakketje op dit adres bezorgt. 

De status van je bestelling volgen

De meeste artikelen die wij verkopen hebben helaas geen track en trace code. Veel van onze artikelen worden namelijk via de briefpost verstuurd en passen makkelijk in jouw brievenbus. Indien het artikel wel over een track en trace code beschikt kan je deze vinden in de bevestigingsmail die wij naar jou hebben verstuurd of in jouw BOGAMO account.

Niet thuis bij levering

Als je bij de 1e bezorgpoging niet thuis bent, krijg je van PostNL of DHL een kaartje in de brievenbus met een ‘niet-thuis code’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Na de eerste (mislukte) afleverpoging kun je via de 'niet-thuis code' eventueel een ander afleveradres, een ander levertijdstip of afleveren bij PostNL-locatie of DHL Parcelshop doorgeven. De meeste artikelen passen door de brievenbus en hoef je dus niet thuis voor te zijn! (Handig om te weten: Je pakket wordt een week op de PostNL-locatie of het DHL punt bewaard. Daarna sturen ze het terug naar ons.)

Levertijd van je bestelling

We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen. Onze levertijd duurt helaas 1-2 weken. Wij en de bezorgdienst doen er alles aan om de bestelling op tijd bij jou te leveren. Helaas kan het door onverwachte omstandigheden en/of incidenten buiten onze invloedssferen voorkomen dat wij toch niet op tijd kunnen leveren.

Handig om te weten

  • De levertijd van een Engelstalig boek kan vertraging oplopen door COVID-19 en Brexit.
  • Boeken en films, tv-series, cd’s en games hebben een andere leverancier. De kans bestaat dat je meerdere pakketjes ontvangt. 
  • Op zondag, maandag en op nationale feestdagen bezorgt de postbode jammer genoeg niet.

Bij het afrekenen zie je per product wanneer het bezorgd wordt. En je krijgt altijd een e-mail met de verwachte levertijd. Is de status van je bestelling 'In behandeling' en wil je meer duidelijkheid? Neem dan contact op met onze klantenservice.