Veelgestelde vragen

Heb je een vraag die je gelijk wilt weten? Hier staan de meest gestelde vragen. Misschien staat jouw vraag er ook tussen!

Hoelang is de levertijd van mijn artikel?

Onze levertijd duurt gemiddeld 1 tot 2 weken. Als een artikel een langere of kortere levertijd heeft staat dit bij het artikel vermeld. Als een artikel bij ons niet op voorraad is streven wij ernaar om het artikel toch via een ander inkoopkanaal te verkrijgen om het artikel toch nog bij jou te kunnen leveren. Wij laten dit dan direct via de mail aan jou weten.

Waarom is mijn artikel nog niet binnen?

Wegens de huidige COVID-19 pandemie situatie kan het mogelijk zijn dat bestellingen enkele dagen later bezorgd zullen worden dan wordt aangegeven. Wij bieden onze excuses hiervoor aan als jouw artikel nog niet binnen is.

Waarom staat er een andere leverancier op mijn bestelling?

Als wij een artikel niet op voorraad hebben zorgen wij ervoor dat deze toch nog via een ander inkoopkanaal te verkrijgen is. Omdat ons netwerk groot is kunnen wij hierdoor vaak artikelen verkrijgen die in Nederland niet verkocht worden.

Kan ik jullie ook telefonisch bereiken?

Helaas hebben wij geen telefonische klantenservice. Wij willen dit natuurlijk in de toekomst mogelijk maken. Indien je jouw vraag naar klantenservice@bogamo.nl mailt zal deze op werkdagen binnen 24 uur behandeld worden!

Bevat deze film Nederlandse ondertiteling?

Helaas hebben wij geen films met Nederlandse ondertiteling. Het kan natuurlijk wel voorkomen dat de dvd de optie heeft om Nederlandse ondertiteling aan te vinken maar dit komt niet vaak voor.

Mijn bestelling is beschadigd.

Het kan zo zijn dat jouw bestelling onderweg schade heeft opgelopen. Dit is natuurlijk onze volledige verantwoordelijkheid. Maak een foto van jouw beschadigde artikel en stuur deze op met jou bestelnummer naar klantenservice@bogamo.nl. Laat ons in de mail graag weten of je een vervangend artikel wilt hebben of dat je jouw geld teruggestort wilt hebben op jouw rekening. Wij zullen op werkdagen binnen 24 uur jouw klacht behandelen.

Waarom kan ik mijn bestelling niet volgen?

Helaas zit er standaard geen track en trace code bij jouw bestelling. Wij bezorgen namelijk vaak met externe partijen die deze optie niet hebben. Indien je de status van je bestelling wilt weten kan je het beste contact opnemen met klantenservice@bogamo.nl. De vraag van jouw bestelling zal dan op werkdagen binnen 24 uur behandeld worden.

Hoelang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Je hebt standaard 30 dagen bedenktijd. Deze gaan in op het moment dat je jouw bestelling hebt ontvangen.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Indien je jouw bestelling wilt retourneren zijn de verzendkosten voor jou. De stappen die je moet volgen om jouw bestelling te retourneren staan hier.

Ik heb een ander artikel ontvangen.

Het kan zijn dat je door een systeemfout een ander artikel hebt ontvangen dan je besteld hebt. Wij bieden hier onze excuses voor aan. Indien je contact op neemt met klantenservice@bogamo.nl zorgen wij ervoor dat dit opgelost wordt.

Hoe is de conditie van dit artikel?

Wij verkopen meer dan één miljoen artikelen. Helaas kunnen we niet bij elke vraag een foto maken van het artikel. Je kan ons conditie beleid per artikelsoort hier vinden.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Indien je al de bestelling verwerkt mail hebt gekregen kan je helaas niet meer annuleren omdat de bestelling al onderweg is naar jou. Je kan deze wel retourneren wanneer de bestelling is aangekomen. Indien je alleen de bestelling bevestigd mail hebt gekregen kan je klantenservice@bogamo.nl benaderen om jouw bestelling te annuleren.

Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?

Wanneer je een artikel retourneert wachten wij tot het artikel in goede staat bij ons is aangekomen. Het duurt vanaf dat moment gemiddeld 5 tot 10 werkdagen voordat je jouw geld teruggestort krijgt op jouw rekening. Als je een bestelling annuleert gebeurt dit gelijk als jou annulering behandeld is. Neem gelijk contact op met klantenservice@bogamo.nl als dit langer duurt.

Waarom krijg ik een factuur van importkosten?

Het kan voorkomen dat je per ongeluk een factuur van de importkosten krijgt bij jouw bestelling of dat je importkosten moet betalen bij het accepteren van jouw pakketje. Als je een foto stuurt van de factuur naar klantenservice@bogamo.nl met jouw naam, bestelnummer en rekeningnummer zorgen wij ervoor dat de importkosten binnen 2 werkdagen terug op jouw rekening worden gestort.